15 Nisan 2013 Pazartesi

SOKAK KEDİSİ BOB






Eğer kediniz varsa veya kedi seven biriyseniz mutlaka okumanız gerekir. Uyuşturucu bağımlısı bir sokak çalgıcısıyla bir sokak kedisi olan Bob'un zaman zaman komik, bazen de duygusal olarak gelişen yaşam hikayeleri. Bir kedinin, yaşamı sokaklarda geçen bir insanı nasıl değiştirdiğini gözlemliyoruz. Bu kitabı okuduktan sonra kedilere daha başka gözle bakmaya başladım.









Kitap James Bowen tarafından yazılmış ve olay kendi başından geçiyor. Yani yazarın kendi öyküsü. Kitabın özgün adı, A Street cat Named Bob.









Şu güzelliğe bakar mısınız? Gerçi sahibi tasmayla gezdiriyor, bu bana çok gerçekçi gelmedi ama. :)) Köpek tamam da kedi tasmayı kabul eder mi ya?









Sahibi sokaklarda şarkı söylüyor o da yanında saatlerce oturuyor.







Evlerinden kilometrelerce uzakta metro istasyonuna gidiyorlar her gün, Bob sahibinin omuzunda bu süreçte.









Bob kitabının tanıtımını yaparken görülüyor. :))) 22 dile çevrilen bu kitabı mutlaka okuyun. Elinizden bırakamayacaksınız.


23 yorum:

  1. Çok güzel bir inceleme olmuş, benim gibi bir kedisever için. Okumak için müsait bir zaman bulmam aylar alacaktır.

    Keşke bir kafam daha olsaydı o zaman diğer kafam hep kitap okurdu,ben de okumak istediğim tüm kitapları her zaman okurdum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi seviyorsanız bir zaman yaratıp okuyun. Terapi gibi çok iyi geliyor. Teşekkür ederim yorumuna.

      Sil
  2. Merhaba.
    Kuzenim tam bir kedi tutukunu hatta evinde 3 adet kedi ile yaşıyorlar.
    Hemen onada almalıyım bu kitabı o zaman.
    İyi haftalar, iyi okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka alın o zaman. Çok çok sevecektir. Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Bayagidir okumak istedigi bir roman. Bulup da alamadim bir turlu. Bu arada kediler gercekten tasmayla gezdirilebiliyorlar. Bizim bir komsu da daima kedisini tasmayla gezdiriyor. Bilginize :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukluğumdan beri kedi beslerim hiç tasmayla gezecek uysallıkta olan birine rastlamadım. :)))) Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Eskiden cok kedimiz vardi ben cocukken ama simdi sadece lizard lar var:) severim pisicikleri..simdi kutuphaneye baktim internetten ama malesef kitap yok Amazonda arastirdim..fiat cok yuksek geldi..biraz arastirayim..bu arada sunun guzelligine bakarmisiniz dedigin resim yok?? yada ben goremedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.idefıx.com
      www.dr.com.tr
      www.kıtapyurdu.com.tr
      den de bakabilirsin. Fotografı şimdi görebilmen gerek. Ben de bazı problemler var. Bazı yorumları göremiyorum, bazen fotograflar siliniyor falan. Teşekkür ederim yorumuna.

      Sil
  5. İlhan Bey kitabı çok güzel tanıtmışsınız, ben de kitabı okumak istiyorum, bu arada youtube'dan bol bol Bob ve sahibinin videolarını izledim, gerçekten çok farklı bir kedi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediden öte bir şey. Köpek böyle eğitilirde kedi inanılmaz. teşekkür ederim yorumunuza.

      Sil
  6. Tesekkurler, resim acildi bugun belki bendende kaynaklanmis olabilir. Verdigin web adreslere bakacagim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimler internetten olduğu için sorun olabiliyor. Küçülttüm biraz.

      Sil
  7. Ben de kedileri çok seven biri ve bir kedi sahibi olarak bu kitabı okumalıyım. Umarım bu kedinin sahibine bağlılığını kıskanmam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediniz varsa mutlaka okumalısınız. Ama kıskanma konusunda bir şey diyemem. :)) Teşekkür ederim yorumunuza.

      Sil
  8. Sana kitap onerisi yapmam dogru degil belki ama okumadiysan Erdal Sarizeybek in Ihaneti Gordum unude tavsiye ediyorum..dun gece ruyamda Hakkaride Sirnakta teroristlerle tum gece savastim.. cok guzel bir kitap..keyifli pazar gecesi diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumaz mıyım müthiştir. Bugün o kitabı okusalar ve uygulasalar pkk olayı biter ama nerede? 4 kitabı daha var bende onlar da çok güzeldir.

      Sil
  9. aaaa,kediyi de eyitebilirsiniz,,tabi istediğinizi yaptırırken bol ,bol da sanki küfür savurur gibi ses çıkarıyorlar .Bu tasma işini ben de uygulamak zorundayım,kışa dğuru ,belediye yine problem çıkarmazsa arazideki evi yapıp taşınmak istiyoruz ve Megişimin başına bir şey gelmesini istemediğim için ilk zamanlarda tasma ile gezdirmek zorunda olacağız gibi ,aslında aldık tasma ama satıcı ne bilsin ki bizim kedicik küçük köpeklere satılan tasmalar ona küçücük geldi .....kitabı almak lazım ,çok sağı olun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mazes al bu kitabaı senin de kedin var çok seveceksin. Ama kedinin tasmayla gezebileceğine inanamıyorum. :)) Teşekkür ederim yorumuna.

      Sil
  10. Kedi ile tasmayı bir arada düşünemiyorum :) Güzel bir kitaba benziyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama kedi üstü bir şey. Kilometrelerce yolu sahibinin peşinde takip ederek gidiyor. :)) Kitap hele kedileri de seviyorsanız çok güzel. Teşekkür ederim.

      Sil
  11. HEM KEDİ SEVER HEMDE ÇOK GÜZEL BİR KEDİM OLDUĞUNA GÖRE BU KİTABI MUHAKKAK OKUMALIYIM
    TANITIM İÇİN TEŞEKKÜRLER
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka okumalısın bir kedi sever olarak. Teşekkür ederim yorumuna.

      Sil
  12. Çok güzel bir dostluk hikayesi, ben okurken büyük bir zevk aldım. Herkesin okumasını şiddetle tavsiye ediyorum helede hayvan dostu iseniz.

    YanıtlaSil