11 Nisan 2013 Perşembe

GİZLİ MİRAS - Ahmet Karayün







 Birçok blogda devamlı bir çekiliş var bazıları çok da güzel hediyeler veriyor. Ama ben prensip olarak katılmıyorum. Geçen hafta bir kitap bloğunda yorum yaptım. İlk yorumu ben yapmışım blog sahibi de ilk yapana kitap göndereceğini yazmış postunun sonunda . Ben bunu sonradan gördüm. Neyse adres bilgilerim istendi ve kitabım kısa sürede geldi. Benim için en büyük hediye kitaptır. Kargoyu heyecan ve sevinçle açtım, içinde Ahmet Karayün'ün Gizli Miras adlı kitabı, bir sürü ayraç, kitabın posteri ve kitabı basan "adomajans"ın bir kartı çıktı. Her zaman kendim seçmediğim bir kitabı okumakta zorlanırım. Açıkcası bu kitaba da aynı önyargıyla yaklaştım. Fakat yanıldığımı kısa sürede anladım. Daha ilk sayfadan olayın içine giriyorsunuz ve sonuna kadar elinizden bırakamıyorsunuz. Hele sonlara doğru inanılmaz sürpriz bir şekilde gelişiyor. Okumanızı öneririm.








Okurken yanınızda bir de kurşun kalem olsun. Romanda çok güzel sözler var altını çizersiniz.






Arka Kapak

Miras denince aklınıza hemen para mı geliyor? Peki, size kalan miras bir kasa şarap, bir kütüphane dolusu kitap olsaydı ne yapardınız? Kanı kanla yıkayabilir misiniz? İntikam almanın tek yolu tabanca ve şiddet midir? İhanetsiz aşkı bulmak bu kadar mı zor? İntikam; soğuk yenince mi, sıcak yenince mi lezzetli bir aştır? Tüm bu sorular beynine yıldırım gibi düşen Galip, vardığı yol ayrımında ne karar verecek? İstemediği halde kendini ortasında bulduğu bu savaştan aklı mı, duyguları mı galip çıkacak?

Erdal Demirkıran/ Dünyanın En Akıllı İnsanı.
(Nefes almadan okuyacaksınız;az kalsın ölüyordum).



Yazar:Ahmet Karayün

Sayfa Sayısı: 228
Dili: Türkçe
Yayınevi: Adom Yayıncılık

6 yorum:

  1. MERAK ETTİM BEN ŞİMDİ BU KİTABI İLGİNÇ
    KENARA NOT ALDIM
    TANITIM İÇİN TEŞEKKÜRLER
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumanı tavsiye ederim. Teşekkür ederim yorumuna.

      Sil
  2. Tebrik ederim hayırlı olsun arka kapak yazısından belli güzel bir kitaba benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok heyecanlı gidiyor ve süpriz bir sonu var. Sağolun yorumunuz için.

      Sil
  3. kesinlikle okumanızı tavsiye ederim arkdaşlar..Hatta Ahmet karayün 2, kitabı 9 u okumanızıda mutlaka tavsıye ederım..

    YanıtlaSil
  4. 9 da var sırasını bekliyor okunmak için. Teşekkür ederim yorumunuza.

    YanıtlaSil