18 Mart 2017 Cumartesi

ÖLÜMÜN SOĞUK SESİ - JANE CASEY

Neredeyse bir yıl olmuş kitap bloğumda paylaşım yapmayalı nasıl geçmiş bu kadar zaman ne kadar ihmal etmişim. Halbuki bir sürü kitap okudum bu süreçte ama bloglara alternatifler çoğalınca ilgi de bölünüyor tabii. İtiraf edelim artık blog modası o kadar revaçta değil. Halbuki ben çok seviyorum blogda yazmayı, biraz da moralle ilgili galiba, insanın morali bozuksa yazmak içinden gelmiyor. Bugün son okuduğum kitabı paylaşacnağım sizinle. Özellikle polisiye türünden hoşlananlar için tavsiye ediyorum Jane Casey'i.


,

Sarah ve Charlie kardeştirler. Charlie birgün oyun oynamak için dışarı gider ve bir daha geri dönmez. Aile perişandır, anne kendini alkole verir ve oğlunun yok olmasından kızı Sarah'ı sorumlu tutar. Charlie'nin odası onlar için bir mabeddir ve oraya kimse giremez.




Yıllar geçer Sarah öğretmen olur, eve dönerek alkolik annesiy
le beraber yaşamak zorunda kalır. Anne-kız kavgalarla yaşamlarını sürdürürken Sarah'ın öğrencisi olan Jenny Shephard kaybolur. Jenny 12 yaşındadır. Bir gün yürüyüş sırasında Sarah öğrencisinin cesedini evinin yakınındaki korulukta bulur. Artık bu cinayet araştırmasının içindedir , hatta kendisi hakkında şüpheler dahi vardır.





Konu çocuklar olunca bu da ülkemizin kanayan bir yarası olduğu için sanırım Türk okurseverler daha çok etkilenmişlerdir.
Bu arada yazar romanın bazı kısımlarına aşkı da karıştırmış. bu da romanın daha da merakla okunmasını sağlıyor.
Jane Casey ilk defa bu romanla adını duyduğum bir yazar. Polisiye romanları çok seven biri olarak dğer kitaplarını da alacağım kesin.



2 yorum:

  1. mevzu ilginç , ama daha sık yazsanıza , olsun çok kişi okumasa da illa okuyan olur ki , biz varız işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim derdim çok kişinin okuması veya okumaması değil, kitap bloglarının kaderinin bu olması. :( Teşekkür ederim yorumuna.

      Sil